czwartek, 23 lipca 2009

Kocie Góry - mozaika kadrów z szuflady...


Pierwotnie nawet mi przez myśl nie przeszło, aby zablogować cokolwiek, szczególnie że praca i fotografia wypełnia mi prawie doszczętnie każdą wolną chwilę, a poza tym jak każdy mam swoje obowiązki względem najbliższych...

Wrzuciłem swego czasu testowy post ze zdjęciami, aby go następnie przeredagować... no i zabrakło czasu... Postanowiłem jednak pozostawić tych kilka zdjęć, jako mozaikę tematów z Kocich Gór. Mam nadzieję, żę przypadły Wam do gustu...














Prawdopodobnie powrócę jeszcze do niektórych z tych zdjęć przy okazji opisywania różnych miejsc, ale co tam...

Więcej zdjęć na Flickerze ;) 

1 komentarz:

  1. nawet bardzo przypadły mi do gustu! wspaniały zestaw, szkoda, że nie ma numerów poszczególnych zdjęć, bo ciężko będzie mi zidentyfikować moich "faworytów" - ale na pewno drugie zdjęcie od końca, sposób kadrowania i winieta dodają tej fotografii niesamowitego klimatu... poza tym zielone pole i burzowe niebo... ale wszystkie są godne uwagi. i aż proszą się o większy format!

    OdpowiedzUsuń